Beslutsångest!

Jag brukar få tiden att gå lite här hemma när vädret inte är det bästa att vara ute med skrutten o vagnen. Det vill säga att jag lägger/sätter Mileon brevid symaskinen och jag syr ihop något hemmapul. Idag fixade jag äntligen till "huvudskyddet" till gaveln i spjälsängen som är i skum med ett överdrag till. Tyckte tyget passade ypperligt till sängen så jag funderar om jag ska sy påslakanset med, men är även sugen att ha tyget till spjälskydd också? Är inte det kaka på kaka? Hur gör djur?


Spjälskyddet vi har SUGER, det andra jag köpte först (vit och mycket tjockare och stadigare) räckte inte ens runt i sängen... Därför tänkte jag sy ett eget helt enkelt, så får man det som man vill!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad duktig du är som pysslar och donar!

2011-05-29 @ 21:19:35
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/
Postat av: Emma R

Tack! Ja, det var en underbar dag, rakt igenom! Jag har precis mailat och frågat om doptavlan, jag återkommer =) Kram

2011-05-30 @ 17:05:23
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: Emma R

Ja, hoppas på snabbt svar =) Ja, hon var jätteduktig under fototillfället.. Fast efter 20 min blev hon trött och fick sova i 30 minuter, sen gick det i 20 minuter till innan hon blev hungrig, då blev det matpaus för liten och fikapaus för oss andra.. Snäll fotograf =) Jag rekommenderar henne starkt, Ewa Salmi som bor i Gävle, otroligt flexibel och bra priser...

2011-05-30 @ 17:36:43
URL: http://emmaryyti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0