275:-

Idag var jag mycket nöjd när jag var klar med mitt fyndande. För 275 kronor fick jag mycket för pengarna, skjortan är så fin och kanske har han växt i den ordentligt lagomt till sin 1-årsdag. Vi har ju tradition att låta våra 1-åringar få gå lös på en egen liten tårta och så blir det för Mileon också - då kan det vara på sin plats med fint ombyte med :-) Galonställ så den kladdiga våren är säkrad, kan säkert ha den redan nu om än lite stor om man ska ut och busa i det blöta. Lite fräscha basickläder, långärmat och en body. Jag föredrar tvådelat numer men det är inte någon höjdare när han ålar både fram och baklänges... så det blir mycket bodys. Ett par Kaxsbrallor, aldrig fel! Och så till sist Didrikson overallen, mycket nöjd! Nu är verkligen hela vintern räddad om skrutten ska växa så mycket som han gjort på sistone.

 

Så fin skjorta, synd att bilden inte gör rättvisa bara.


Mer eller mindre oanvänt galonställ.


Lite basic långärmade tröjor och en randig body.


Kaxs byxor.


Didrikson overall - jättefint skick!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka klipp du gjorde. Jag har hört jättebra saker om didrikssons overaller.



Jag föredrag också två delade kläder nu, men det blir som du säger lätt en glipa mellan tröjan och byxan.

2011-10-01 @ 19:35:21
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Jenny / Ekomamma i stan

Fina grejer!



Jag har faktiskt också varit på loppis idag och fyndat. Blev inte så mycket kläder utan mest böcker och lite leksaker.



Overallen var ju toppenfin, har också hört att Didriksons ska vara väldigt bra.

2011-10-01 @ 21:12:04
URL: http://ekopyssel.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Verkligen ett klipp! Och overallen är suuuperfin!

2011-10-02 @ 18:11:33
Postat av: Camilla

Du hittar alltid så mycket snyggt till M!



Vilka klipp!!

2011-10-03 @ 19:45:56
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0