Funderar

Man funderar mycket när man får tid för det, skrutten har haft ett långt sovmaraton nu (självklart vaknar han till liv när jag väl sätter mig och bloggar!) och jag har mest rullat tummarna i väntan på att han ska vakna upp. Är rätt skönt att låta tankebanorna få jobba lite, men man grubblar mycket hur allt ska bli. Det handlar inte om oss som familj utan om något annat.

Tidigare idag fick Mileon vara sällskap till mig som skrapade tapeter i hallen uppe. Första kvarten funkade ju smidigt då han lekte snällt i sitt rum som ligger i anslutning. Men sedan skulle det inspekteras i hallen istället, där finns det roliga saker som nymålat, sågar och små pappbitar att mumsa på. Jag gav till sist upp med rännandet att plocka undan skrutten och avleda - det hjälpte inte så mycket efter ett tag ;-) Men lite blev gjort iallafall.

Nu är ju plutt vaken så det blir mellis och knata ut en sväng. Bäst att klää på sig för det ser ruggigt ut :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0