Mycket gjort!

Idag blev det mycket gjort, både jag och pappan slet hårt - så skönt och få lite fixat i ett svep och inte detta småduttandet som tyvärr blir med plutten i huset. Så efter fikat vart det nya tag och så slängde jag i hårfärg och fortsatte skrapa tapeter i trappen - två i ett liksom. När väl färgen skulle ur så var det en kombinerad dusch och fixa iordning sig för att slänga sig i bilen och åka iväg på kalas.

Syster & co kom även och Mileon hade slocknat i bilen, men vaknade fort av ståhej och hund som gafflade. Men han var på gott humör ändå, men blev lite loj på slutet. Hemvägen satt han och gormade och gastade som bara den, trött och hungrig var ingen bra kombo. Men han höll sig vaken och fick gröt i magen och pyjamas på, sedan slocknade han rätt fort ;-)

Han verkar haft en bra dag med moster! Skönt att det gått så bra, moster är trött efter en dag som plötslig tvåbarnsmamma ;-) Guld värt att få lite avlastning så vi får lite gjort här hemma, tack ännu en gång :-D

Nu är man hög på socker efter allt fikande, vi har väl inte ätit särskilt väl idag så snart ska vi komplettera med lite mat från det gyllene M'et... Vi är värda lite sådant, och så ska vi nog slappa i soffan resten av kvällen. AH!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att få lite avlastning men hoppas att nästa gång ni får barnvakt så kommer ni iväg på lite mer roligheter. <3



bilden jag tog på B var under en svamptur, att sitta och njuta på det stället med utsikt över tjärnen var verkligen balsam för själen. Både jag och B önskade att vi hade ätit våra mackor där istället.



Vaddå? Hänge vi mycket i den hallen förut? ;) Det minns jag då inte!! Haha! ;)



Bilen må vara ful men så skön att köra, den går som en dröm!



Puss på dig! <3

2011-10-23 @ 09:37:54
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0