Okej!

Då var det dags att packa ihop den här bloggen i förmån för en ny, ska forska om man kan flytta med allt från denna till den nya - det är ju mycket skrivet, många minnen - även om det är en salig blandning på innehållet. Men när inte utvecklingen går framåt för denna bloggportal att göra det smidigare för androidanvändare så känner jag att jag kan förflytta mig till en portal där det finns brett utbud på finesser. Bloggtorkan kanske är över, små uppdateringar lite då och då är enkla att få iväg - oavsett var vi befinner oss, och sådant gillar jag!

Återkommer med nya blogadressen när jag "möblerat" klart :-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Då önskar jag lycka till, ser fram emot den nya!

2012-06-17 @ 22:12:48
Postat av: Therés

Låter som en bra idé!

2012-06-18 @ 18:24:32
URL: http://dregglisar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag väntar med spänning, men hörde av Sara att blogg.se förbättrat sin app?!



Sv: Imorse blev det frukostpremiär på altanen! Mycket härligt! Möblerna är väldigt stabila och bekväma trots sitt pris, ni får åka och provsitta :)

2012-06-18 @ 20:38:32
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0