Rensat mobilen

Det var dags att rensa mobilen på bilder, in med bilderna på datorn och inser hur dålig kvalité och fotograf man är med mobilen ;-) Nåväl, bjuder på några axplock. Tiden har gått fort!




Lilla vännen, ca 3 månader gammal.



Tar mig en funderare..



Tokern självt!



Lillfis!



Rymmare redan då......



När man väl lärt sig klättra lite så hamnar man oftast här, och glad för det!



Mileons lilla moster har konstnärlig ådra.



...och hjärta av guld!! (detta stod skrivet på baksidan)



ÄLSKAR böcker! En av de tidigare favoriterna, Bobo :-)



Vi åker storpulka i fjällen.



En glad kille i fjällen helt enkelt!



Ey!! Kom hit och lek med mig istället!!



Mammans första plockade blomma! :-)



Mina fina grabbar i studsmattan.



-Mamma!! Det ÄÄÄÄÄR jättegott med regnvatten, jag lovar!!



Hejsan pållarna! I-ha-haa säger Mileon :-)

Kommentarer
Postat av: Therés

Älskar bilden lillfis!!!

2012-06-13 @ 15:19:48
URL: http://dregglisar.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka fina bilder!!! Jag fotar också mycket med mobilen, så smidigt men det är som du säger att kvaliten inte alltid blir så bra...



Tack för färgtipsen, som det känns just nu så lutar det mot grått eller svart. Gillar också den svarta falufärgen men då måste hela huset slipas först och det känns inte så kul så då kanske det blir nån annan mattsvart färg eller grått... Hmm svårt det här ;-)

2012-06-14 @ 15:40:42
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så härligt med en tillbakablick, och även om mobilbilder inte är av bästa kvalitet så ger de ändå en känsla och skapar minnen :)



Sv: Hann inte se din kommentar innan vi åkte, men jag är säker på att de hälsar tillbaka ;)



Det ska vi absolut göra, skulle inte missa att träffa er för allt i världen :)

2012-06-14 @ 20:22:25
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Härliga bilder! tänk vad tiden går fort! Gillar oxå "Lillfis" bilden, vilka ögon!

2012-06-15 @ 08:37:03
Postat av: Jenny / Ekomamma i stan

Vilka fina bilder! Är så roligt att se samlat så här från liten till större, tänk vad mycket de växer på bara något år!

2012-06-17 @ 21:16:41
URL: http://livinggreen.se/blogg/ekomammaistan
Postat av: Nathers

Oj oj oj vad tiden flyger! Nu saknar jag lille skroten mer an nagonsin! <3

2012-07-10 @ 12:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0