Detta jagande..

Vi har haft en lång sjukperiod där vi turats om, ja vissa gånger även samsats att vara sjuk/a. Blodproverna är tagna och skickade för analys, efter mycket om och men må jag säga. Det är tur jag står på mig och har skinn på näsan, annars hade jag snopet fått gått därifrån utan att ens blivit stucken. Jag har lust att klämma ur mig ett fult ord här för de personer som jobbar på min vårdcentral, men jag låter bli.

Så... då påbörjas även jakten... på den färdiga analysen. Ska det vara så svårt att göra rätt? Tydligen. Imorgon ska jag återigen sitta i telefonkö och hoppas jag kommer rätt, och slipper höra att jag väntat i nästan två veckor i onödan att få hem papper - som jag måste skynda o skicka vidare till Uppsala.

Återstår att se!

Kommentarer
Postat av: carlan82

Det är så typiskt. Lustigt att man måste jobba i motströms så ofta.



Kramar /T

2012-03-23 @ 08:54:13
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad ar det for test dom gor pa ditt blod? Vad blir nasta steg?

2012-03-23 @ 23:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0