RD 6

Vid toalettbesök tidigare idag så kom jag på mig själv att kika hur det stod till med mensskydd i skåpet, men det var rätt fattigt med det om man bortser trosskydden.

Det är väl aningens för optimistiskt att inte ha mensskydd hemma väl?


Annars bara dov känsla i kroppen, och bihålorna gör ont men inte alls lika ont idag tack o lov. Småsnorigt. Är väl lilleman som smittat mig, han kör alla kulörer på snoret just nu. Trött också. Men det är jag ju ändå om kvällarna, men slocknat på soffan ett par dagar nu. Mycket uteluft tror jag ;-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och här var det precis tvärtom, vid storhandlingen innan Åttan flyttade in hade Darlingen köpt storpack åt mig, lär dröja ett tag innan de kommer till användning..Ligger i en låda och samlar damm tills dess :)



Sv: Ni är så hjärtligt välkomna på vår djurparksresa! ;) De shortsen jag köpt på Kappis var de här: http://www.kappahl.se/article/shorts_315135 ,lite av en blandning av mysshorts och "snyggshorts" :)

2012-06-01 @ 09:17:45
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Emma Ryyti

Tänk, på RD 6 tjuvtestade jag med prinsen nu och plussade.. Jag håller allt vad jag mäktar med för att ni gör detsamma <3

2012-06-01 @ 14:32:49
Postat av: Hanna

Sv: Ja, någonting behövs då för att locka tillbaka värmen..Solen är framm här nu, men det är nog inte så varmt i luften..



Shortsen funkar både med och utan mage, ett perfekt plagg ;)

2012-06-01 @ 16:27:20
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0